سرخط خبرها

باشگاه استقلال همچنان در جستجوی سرمربی جدید| رگکامف گزینه نورسیده نیمکت آبی‌ها

  • کد خبر: ۲۹۳۹۵۱
  • ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۴
باشگاه استقلال همچنان در جستجوی سرمربی جدید| رگکامف گزینه نورسیده نیمکت آبی‌ها
باشگاه استقلال در تلاش است نهایت تا دو روز دیگر نام سرمربی جدید خود را معرفی کند. اگر به هر دلیل این امکان فراهم نشود، سهراب بختیاری‌زاده در بازی با ذوب‌آهن روی نیمکت استقلال خواهد نشست.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، تمرینات استقلال با هدایت سهراب بختیاری‌زاده بدون وقفه در حال انجام است و آبی‌ها می‌کوشند خود را برای بازی با ذوب‌آهن اصفهان که قرار است جمعه هفته جاری در ورزشگاه شهدای قدس برگزار شود، آماده کنند.

در عین حال نیز مدیران باشگاه استقلال درپی استخدام سرمربی خارجی هستند تا شاید به خواسته عموم هواداران این باشگاه که مطالبه سرمربی خوب خارجی کرده‌اند، پاسخ مثبت دهند.

بررسی گزینه‌های مدنظر مدیران باشگاه استقلال از 10 روز قبل آغاز شده اما به دلایل متعدد هیچ‌یک تاکنون برای حضور در این باشگاه اعلام آمادگی نکرده‌اند یا اینکه شرایطی که آن‌ها مورد توجه قرار داده‌اند، با پذیرش باشگاه استقلال مواجه نشده است.

در روزهای اخیر، نزدیک‌ترین سرمربی به نیمکت استقلال پل لوگن فرانسوی بود که گفته شد به دلیل وضعیت سیاسی منطقه و البته به واسطه شیطنت برخی، از حضور در ایران انصراف داد.

تصمیم‌گیران در باشگاه استقلال اما باوجود منتفی‌شدن حضور لوگن در استقلال بیکار ننشسته‌اند و در تلاش‌اند این پروژه را به نقطه مطلوبی برسانند و سرمربی جدید را به‌زودی معرفی کنند.

براساس آخرین خبرهایی که از باشگاه استقلال به بیرون درز کرده مدیران این باشگاه در تلاش‌اند طی ۴۸ ساعت آینده، سرمربی جدید را معرفی کنند و اگر در این روزهای مهم نام سرمربی جدید استقلال رسانه‌ای نشد، به احتمال زیاد در بازی با ذوب‌آهن نیز سهراب بختیاری‌زاده سکان هدایت استقلال را به عنوان سرمربی به عهده خواهد داشت تا شاید هفته آینده سرمربی جدید استقلال معرفی شود. در عین حال باید به این خبر نیز توجه داشت که یک سرمربی به نام رگکامف نیز به ادعای یک خبرنگار ایتالیایی به تیم فوتبال استقلال نزدیک شده است. خبرنگار ایتالیایی در خبر خود مدعی شده که استقلال نسبت به استخدام لائورنسیو رگکامف ابراز علاقه کرده، اما این باشگاه ایرانی تنهامشتری این مربی رومانیایی نیست و باشگاه کاردیف‌سیتی ولز هم او را در رادار خود قرار داده است. کاردیف‌سیتی البته در حال مذاکره با کلودیو ماکلله ۴۹ساله هم‌ هست که تاکنون هدایت ۱۶ تیم مختلف را برعهده داشته است؛ از جمله این هدایت‌ها، دو دوره مربیگری‌اش در استوا بخارست رومانی (۲۰۱۲ تا ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۷)، الهلال و الاهلی در لیگ عربستان و الوصل امارات قابل‌توجه است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->